Manieren om inhoud opnieuw te gebruiken met de populairste functies van Instagram

instagram uitbesteden

Instagram heeft marketeers lange tijd stomverbaasd voor bedrijven die geen merk hadden dat gemakkelijk in visuele beelden kon worden vertaald. Als je geen fysiek product of aantrekkelijke esthetiek had, had je al snel het gevoel dat het platform niet het platform was waar je merk zich zorgen over hoefde te maken. Vandaag de kiezen bedrijven voor het Instagram uitbesteden. Maar het wordt steeds moeilijker om Instagram te negeren in je social media strategie of bij het uitbesteden van je social media marketing. Gelukkig wordt het ook steeds gemakkelijker om content voor het platform te maken, zelfs als je merk niet een merk is waarvan je vermoedt dat het goed gedijt op zo’n visuele app. Omdat het niet langer alleen een platform voor afbeeldingen is, wordt het steeds vaker een plek waar mensen voor bijna alles terechtkomen, zelfs voor nieuws. Dit zorgt voor veel mogelijkheden bij het uitbesteden van instagram. Tussen de nieuwste functies die aan het platform zijn toegevoegd en de gebruikerstrends die ze hebben ingeschakeld, is het nog nooit zo eenvoudig geweest om een ‚Äč‚ÄčInstagram-marketingstrategie te bedenken voor een ‘niet-visueel’ merk. Het uitbesteden van Instagram kan ervoor zorgen dat de laatste trends altijd worden toegepast.

Vat lange inhoud samen in Instagram-carrousels

Carrousels zijn een perfecte manier om langer geschreven inhoud te delen die u voor andere platforms heeft gemaakt, zoals blog berichten, notities van podcastshows, e-boeken en e-mails. Hoe je dit wilt aanpakken, hangt af van of je alleen native content maakt of probeert mensen ook naar de originele content te leiden. Als je een carrousel voor Instagram maakt, kun je elke sectie van de langere inhoud in 1-2 dia’s samenvatten en het bijschrift gebruiken om alles te introduceren en mensen verslaafd genoeg te krijgen om erdoorheen te vegen. Gebruik vervolgens aan de laatste kant een CTA om betrokkenheid te stimuleren, zoals opmerkingen, gedeelde items en opgeslagen items.

Maak een screenshot van je beste tweets

Vergeet vervolgens niet om een screenshot te maken van je beste tweets. En als je nog niet op Twitter zit, overweeg dan om je beste quotes te tweeten. Er zijn zelfs ontwerpsjablonen waarmee je citaatafbeeldingen kunt maken die op tweets lijken, zonder dat je een echte tweet hoeft te verzenden. Kies de optie die voor je het eenvoudigst aanvoelt.

Maak verhaal hoogtepunten van je beste Instagram-inhoud

Mijn laatste herbestemmingstip voor Instagram krijgt een beetje meta. Zorg ervoor dat je naast het delen van inhoud van andere platforms met je Instagram-feed ook alles deelt, van je Instagram-feed tot je Instagramverhalen. Het vermoeden bestaat dat veel gebruikers meer tijd besteden aan het doorlopen van verhalen dan aan het scrollen door de feed, dus dit helpt hen om jouw feed inhoud te zien.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *